söndag 25 januari 2009


Hallå.


Min bantning går trögt och innan middagen hos Anna och Pelle (och Viktor, men han var ju inte vaken) igår fick jag ett vredesutbrott över valkar och fet röv. Jag är lite moody då jag går på avgiftning av artificiella hormoner. Det har liksom visat sig att hormoner är något min kropp i allra högsta grad klarar att producera själv. Beror på vad man ska ha dem till dock. För psykiska kollapser och utskällningar funkar mina egna och pga av min dåliga personlighet och finniga hy behöver jag inte heller oroa mig över de som skall skydda för annat. Ingen vettig man kommer frivilligt i min väg för tillfället så befruktning är inte på tapeten.


Igår diskuterade Jakob och jag vem av oss som egentligen är tjockast. Jakob påstod att om han piercar in ett ankhuvud i naveln tror folk att han är påväg till poolen och saknar simkunskaper. Det är såklart inte sant men det gör det ju inte mindre roligt.


Inga kommentarer: